بزن بریم
منوی دسته بندی

آیا قسمت سوم ونوم آخرین قسمت این مجموعه است؟

اینطور به نظر می رسد که قسمت سوم ونوم، ممکن است آخرین فیلم این مجموعه باشد. حداقل اگر عنوان فیلم را به عنوان یک نشانه در نظر بگیریم. سونی رسما سومین اسپین آف سری فیلم های مرد عنکبوتی را ونوم: آخرین رقص نامگذاری کرده.

این خبر این هفته همراه با تغییر جزئی تاریخ اکران اعلام شد و اکنون قرار است که این فیلم در اواخر اکتبر در سینماها اکران شود. فیلم های قبلی ونوم، با بازی تام هاردی در نقش اصلی فیلم، فیلم های چندان ترسناکی نبوده اند، اما شاید این یکی برای تماشاکردن در هالوین فیلم بهتری باشد.

جزئیات داستان فیلم، فراتر از اینکه تام هاردی به عنوان ونوم در نقش ادی براک برمی گردد و بازیگرانی همچون جونو تمپل، چیوتل اجیوفور و کلارک بکو در فیلم حضور دارند، برای عموم فاش نشده است. (مگر اینکه سونی نقش میشل ویلیامز را مخفی نگه داشته باشد وگرنه به نظر نمی رسد که میشل ویلیامز – که نقش عشق هاردی را در دو فیلم اول بازی می کرد – برای پایان دادن به این سه گانه بازگردد.)

ونوم تا به امروز موفق‌ترین اسپین‌آف مرد عنکبوتی سونی بوده است. با وجود اینکه مرد عنکبوتی هرگز در آن ظاهر نشده، ونوم در سراسر جهان 850 میلیون دلار فروش داشته. اگرچه دنباله ی، Venom: Let There Be Carnage، نقدهای بسیار متفاوتی دریافت کرد، اما همچنان بیش از نیم میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورد.

تلاش‌های دیگر سونی برای استخراج حقوق فیلم Spider-Man موفقیت بسیار کمتری داشته. موربیوس به یک فلاپ و میم اینترنتی بدنام تبدل شد و مادام وب آنقدر در سینماها ضعیف عمل کرد که سوژه ی دو شوخی در مراسم اسکار آخر هفته گذشته شد.

فیلم آخرین رقص را کلی مارسل، نویسنده قدیمی مجموعه ونوم کارگردانی خواهد کرد که اولین کارگردانی او خواهد بود. اولین فیلم توسط روبن فلیشر کارگردانی شد و دنباله ی آن توسط اندی سرکیس ساخته شد. آخرین رقص اکنون قرار است در تاریخ 25 اکتبر در سینماها اکران شود. پیش از این قرار بود این فیلم در نوامبر اکران شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این مطلب امتیاز دهید

متوسط امتیاز 4.7 / 5. تعداد رای 3

امتیازی نیست! اولین نفری باشید که امتیاز می دهد

یک نظر

  • Avatar محسن گفت:

    فقط امیدوارم قسمت آخرش رو خراب نکنند

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *